Suunnistus

Suunnistuskausi 2024

Kuntorastit (iltarastit) alkaa toukokuussa  14.5. Aloituksena on sprintti Ivalon taajamassa. Viimeistään 21.5. siirrytään maastosuunnistukseen lyhyillä radoilla. Suunnistuskauden päättäjäisiä vietetään syyskuussa 10.9.  Jonka jälkeen on kuitenkin vielä kaksi suunnistuskertaa.

Kuten aikaisempina vuosina, kuntorastit ovat tiistaisin alkaen 17.00 ja päättyen 20.00, katso tarkemmat aikaohjeet iltarastikalenterista tai ohjeista. Tästä linkistä pääset opaskarttaan rastipaikalle.

Tervetuloa uudet ja vanhat suunnistajat tutustumaan tulevan kesän aikana Inarin alueen suunnistusmaastoihin ja Lapin Susien suunnistusjaoston toimintaan.

Lisätietoja:

Janne Hannola, p. 045 2233 641      s-posti: jehannola@gmail.com

Liittyminen Lapin Susien ja suunnistusjaoston jäseneksi

Tästä linkistä pääset liittymään Lapin Susien ja suunnistusjaoston jäseneksi. Myös vanhat jäsenet voivat täyttää lomakkeen.

LaSu suunnistuksen yhteistyökumppaneita

- - - -