Tietoa meistä

Lapin Sudet Ry on vuonna 1926 perustettu urheiluseura. Seuran alkutaipaleella seura kulki nimellä Ivalon Ivalo, kunnes vuonna 1933 seura nimettiin uudelleen Lapin Susiksi, jona se tunnetaan tänäkin päivänä. Seura toimii Suomen suurimmassa kunnassa, Inarissa, jossa sen toiminta keskittyy kunnan keskustaajaman Ivalon ympäristöön. Seura tarjoaa harrastusmahdollisuuden lentopallon, suunnistuksen ja voimistelun parissa.

Kerro yhdistyksen historiasta, merkittävimmistä saavutuksista, ajankohtaisista teemoista ja tulevaisuuden suunnitelmista. Kuvaile avoimesti yhdistyksen toimintaa ja esittele erilaiset tavat osallistua (esim. lahjoitus, jäseneksi liittyminen, vapaaehtoistyön tekeminen).

Toimintaperiaate, tavoitteet ja arvot

Lapin Susien tavoitteena on mahdollistaa nuorten ja aikuisten urheiluharrastaminen nyt ja tulevaisuudessa.