Tervetuloa Lapin Susien seurasivuille

Lapin Sudet Ry on inarilainen urheiluseura, jonka toiminta painottuu Ivalon ympäristöön. Seuramme tarjoaa harrastusmahdollisuuksia lentopallossa, suunnistuksessa ja voimistelussa. Lapin Sudet järjestävät pitkäperjantaisin legendaarisen hiihtotapahtuma Vaskoolihiihdon.

LaSun Kuntorastit Ti 21.5.

Lähtöpaikka/toimisto:  Törmänen, Törmäsen keidas
Ratamestari: Ari Huru ja Janne Hannola p. 045 2233 641
Kulku lähtöpaikalle: Opastus E75-tieltä, Katso karttaa
Normaalit karttamaksut

Rastilippu näyttää suunnistusalueen. Punainen nuoli osoittaa "Toimistoon"/Lähtöpaikalle (sininen ympyrä).

Maastoon voi lähteä 17.00 - 19.00välisenä aikana ja maastosta pitää olla poissa ja ilmoittautua ratamestarille viimeistään 20.00. Ratamestarille tulee ilmoittautua vaikka suunnistaisi ilman ajanottoa tai ei halua nimeään tuloksiin. Myös keskeyttäneen tulee ilmoittautua ratamestarille. Tällöin vältytään turhilta etsinnöiltä.

Lapin Sudet

Tee osallistumisesta ja jäseneksi liittymisestä helppoa kertomalla oleelliset asiat ensimmäisenä. Miksi seura on olemassa, mitä lajeja seurassa voi harrastaa ja minkälaisia arvoja se kannattaa ovat kaikki hyviä kysymyksiä.

Liity jäseneksi

Liity jäseneksi Lapin Susiin ja olet mukana tukemassa nuorten ja aikuisten urheilutoimintaa. Kaudella 2023/2024 jäsenmaksu on 20 € ja kannattajajäsenmaksu 50 €.

Tarkemmat ohjeet täällä.